קאגויה סאמה אהבה היא מלחמה עונה 3 פרק ראשון!!!

ערב טוב לכולם והנה לכם הפרק הראשון של עונה 3 של קאגויה סאמה עונה 3!
אז היום זה אני – נועם הגולם ואני עברתי חפירה של 3 ימים שלמים מרקי שחופר לי על לעלות כבר את
הפרק וסוף סוף הקשבתי לו והנה אני מעלה את הפרק!

אוקיי, היום ארגנתי לכם סיפור מעניין ביותר על אריאל, קריאה מהנה!
לסיפור של היום קוראים: אריאל והמחשב.
הסיפור הוא על איך נהרס לאריאל המחשב פעם אחת.
זה היה לפני בערך שנה וחצי, בתקופה של הקורונה, לי ולאריאל היה למידה מרחוק באותה תקופה אבל לא באמת היה לנו אכפת מזה. בלילה אחד ויפה, אריאל ואני נשארנו ערים בסביבות ה3 בלילה ושיחקנו מיינקראפט. הלילה היה יפה, ואריאל היה צמא, למי שמכיר את אריאל, הוא ממש אוהב קפה חם ולכן הוא החליט להכין לעצמו תה. אריאל התענג על התה ושתה אותו בהנאה רבה, הוא שם בו 2 כפיות סוכר ואכל אותו עם כמה עוגיות בצד (כמה = יותר מדי בשפה של אריאל). בזמן הזה בזמן שהוא שתה תה שנינו המשכנו לשחק יחדיו וממש נהנינו. לאריאל היה מחשב נייד גיימינג שעלה לו באזור ה8 אלף שקל כולל מקלדת עכבר אוזניות ופד. אריאל נורא נהנה מהתה, עד כדי כך שלא שם לב שהתה נשפך לו, מה שהדהים אותי באריאל היה לא זה שהוא הצליח להתמודד עם התה שנשפך אלה זה שהוא היה עצוב יותר מזה שהתה נשפך מאשר זה שהתה נשפך לו על המחשב והמחשב נהרס, כמובן שגם אני הייתי ממש עצוב כי רציתי להמשיך לשחק עם אריאל אבל זה לא נורא, בסופו של דבר אריאל קנה מחשב חדש אחרי כמה ימים וגם המחשב הזה תוקן אז עכשיו יש לו 2! הסוף!

ועכשיו לעניינינו, הפרק ממש מהנה לצפיה אז שתהיה לכם צפייה מהנה!

קישורים:

דרייב: פרק 1

מגה: פרק 1

על מנת לקבל עדכונים בזמן אמת על כל פרק ופרק שיוצא לאתר הכנסו לשרת הדיסקורד של אנימה בדם!

39 מחשבות על “קאגויה סאמה אהבה היא מלחמה עונה 3 פרק ראשון!!!

    1. NoamTheGolem מאת

      יש כל מני אתרים, אתה מוריד פרק שמותאם לתוכנה של התרגום, יש שם את כל הטקסטים באנגלית וכל מה שצריך לעשות זה לתרגם אותם מאנגלית לעברית ולקודד.

      אהבתי

      1. נתנאל

        אני יודע אני גם מתרגם אבל צריך לשים את הכתוביות על הפרק ועם הפרק עם כתביות באנגלית הכתוביות בעברית מתלבשים על הכתוביות באנגלית וזה לא יוצא טוב אז צריך פרקים בלי כתוביות וממש קשה למצוא פרקים כאלה עם תוכלו להגיד מאיזה אתר את לוקחים מעוד יעזור תודה

        אהבתי

כתיבת תגובה