הודעה חשובה על פנטזיה לאור ירח

אני מקווה שיצאו היום שתי פרקים אם לא מחר בצהריים

פרק-4 מוכן עלה דרייב מגה

פרק 3- עריכה לשונית וקידוד נשאר

אני מקווה שזה יעלה היום ושמעו כולם זה קצת מעצבן

ששולחים לי אותה שאלה 1000 פעמים אל תדאגו יהיו פרקים

ואני רוצה לומר משהו מתי שאני אומר יום מסוים אז יש כאלה ששואלים אותי

מתי זה יעלה אז אני רוצה להסביר שזה לא רק תלוי בי זה גם קשור לקידוד

ולעליית דייב והמגה

20 מחשבות על “הודעה חשובה על פנטזיה לאור ירח

  1. עומר חבר

    היי,
    דבר ראשון תודה על עבודתכם הקשה התרגום הפרקים אני מעריך ברמות ובמיוחד שאתם מעלים פרקים בתדירות כל כך גבוה זה לא מובן מאילו.

    ודבר שני אשמח אם תתרגמו את "הבן השמיני אתה צוחק אליי?" אומנם יש סאב שמתרגם את זה אבל הוא מוציא פרקים פעם בכמה חודשים בינתיים הם תרגמו את 3 הפרקים הראשונים
    תקציר: כאשר מתעורר בעולם חדש, שינגו איצ'ינומיה בן ה25 מבין שהוא נמצא בגוף של ילד בן שש. שינגו שומר על זיכרונותיו מחייו המלחיצים מעבודתו בחברה קשה, ולומד שהאדם שהוא בגופו הוא וונדלין וון בנו באומייסטר, הבן השמיני למשפחת אצולה ענייה המתגוררת בכפר. ער למצב המוזר הזה, שואף וונדלין לשנות את מצבו החברתי והכלכלי לטוב יותר. כישרון הקסם הגדול שלו שהתגלה לאחרונה, עשוי להתברר בדיוק כמה שהוא צריך בשביל להשיג את המטרה הזו.

    אהבתי

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אפשר ליראות "הבן השמיני אתה צוחק עלי??? ב:YouTube מדובב לאנגלית 12 פרקים ברצף פשוט תחפסו אותו השם רק באנגלית ותוסיותוסיפו 1-12

    אהבתי

  3. vbhtrht

    אתם יכולים לתרגם את Cheat Kusushi no Slow Life: Isekai ni Tsukurou Drugstoreזאת אנימה חדשה ואין אותה בעברית ואני אשמח אם תוכלו לתרגם אותה ( אם יש לכם זמן)

    אהבתי

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    תודה רבה לכם על כל התרגומים
    ויש לי בקשה……..תוכלו לתרגם את האנימה הזאת אף אחד לא מתרגם אותה משום מה EVOL X LOVE?
    תודה רבה

    אהבתי

כתיבת תגובה